So many games, so little time (and money)

Det har inte blivit så mycket skrivet om spel i bloggen. Förutom Rock Band då, men det hamnar liksom lite i en kategori för sig själv, och det skriver jag dessutom nog redan lite för mycket om.

Ett av skälen är pengar. Jag skulle gärna vilja köpa alla bra spel som kommit ut denna höst, men tro mig, de är många. Så jag får tyvärr snåla, låna och sukta efter sånt jag inte har råd med. Samt inbilla mig att det blir så mycket roligare att spela om jag fått vänta några månader extra (yeah right).
Det andra skälet är tid. Jag har hamnat i en extrem läsperiod för tillfället, vilket gör att spelandet inte riktigt fått samma utrymme som det brukar få. Det brukar skifta det där, i våras var det väldigt mycket X-box för min del. I vissa perioder blir det bara tv-serier. Eller Civ IV.

Fast nu är jag så sugen på att spela Fallout 3, så jag får kanske äta upp hela det här inlägget om några dagar. Brukar kunna bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0