Hela världens hunger samlad i mig

Jag må kanske ironisera över den överdrivna vampyrtrenden just nu, men i själva verket är jag ju inget annat än en huggtandslover av stora mått. Så ikväll blir det "Låt den rätte komma in" på bio med R, syster och hennes karl.

Jag hoppas att filmen infriar mina höga förväntningar, men ska försöka avhålla mig från att analysera ämnet skräckfilm vs filmrecensenter innan jag sett den. Nästa blogginlägg kanske.

För övrigt är jag väldigt sugen på att se om "Buffy" igen. De tre sista säsongerna helst.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är SÅ på ett Buffy-race! Just say when och be gudarna att jag inte jobbar:)

2008-11-07 @ 20:28:53
URL: http://www.munsbiten.se
Postat av: Anna S

Ja! Vi borde välja ut de fem bästa avsnitten eller så och köra Buffy-kväll med de andra entusiasterna!

2008-11-09 @ 18:25:20
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0