Rock Band igen

Jag gillar ju verkligen Rock Band, som de flesta som känner mig och/eller läser den här bloggen ha fått erfara. Men jag önskar att jag slapp tillbringa tisdagskvällen med att skumma igenom diverse spelforum för att försöka hitta orsaken till att vocal tracket inte fungerar till bonuslåtarna.
Nu kommer jag outa mig som det smygemokid jag är, men jag vill verkligen kunna sjunga med i Monsoon med Tokio Hotel, inte bara spela låten i fråga. Klart att det går att sjunga ändå, men när de gäller de låtar jag aldrig hört förut blir det ju fånigt svårt att försöka gissa sig till hur man ska sjunga.

Oh well. Vi har iaf en riktig mic nu. Slipper skråla genom den distade Singstar-micen och hoppas att grannarna inte ringer störningsjouren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0