"Anna är"

Den senaste flugan på Facebook är att googla sig själv. Man ska skriva i sin statusrad googla på ditt förnamn inom citationstexcen, ex. "Anna är". Kopiera in de fem första träffarna som din status.

De flesta verkar få lite blandade, några positiva omdömen och några mindre positiva. Men jag lyckades i princip bara få miserabla beskrivningar:

1. Anna är drabbad av EDS
2. Anna är ensamstående mamma till en sjuåring
3. Anna är Ensam!
4. Anna är online
5. Anna är världens första blinda filmrecensent!

Tydligen verkar mitt förnamn innebära en hel del bad karma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilken fantastisk morgonlek! Jag var mäkta nöjd ända tills den sista kom upp:



1. Sofia är tillbaka

2. Sofia är miljömäktig

3. Sofia är bäst

4. Sofia - efterfrågad stylist i modebranschen

5. Sofia är bög.



Trean stämmer så klart, jo jo minsann. Men femman. Bög? Jag finner inga ord.

2009-02-27 @ 09:51:51
URL: http://the-unsatisfactory.blogspot.com
Postat av: Anna S

Sofia - Det förklarar ju faktiskt allting om dig. Att du tydligen är bög alltså. ;)

2009-02-28 @ 13:11:47
URL: http://evilkitten.blogg.se/bok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0