Boktipset

Jag kan tydligen inte motstå ännu en community där jag betygsätter böcker, för jag har gått med i Boktipset.
Det känns som en uppdaterad version av bok.nu, med ungefär samma irriterande brister (ger du bra betyg till en bok så blir du genast tipsad om samma bok i arton olika upplagor och översättningar). Fast snyggare. Och dessutom med fördelen att du kan kika vad olika författare egentligen läser. Det visar sig att jag och Carina Rydberg har ganska lika smak när det gäller böcker, så nu kan jag inte låta bli att snoka igenom andra författares virtuella hyllor.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, jag kände samma sak. Men det kanske är det där med författarna då som får mig att tippa över.

2009-04-22 @ 06:42:23
URL: http://www.ooofbok.se
Postat av: Anna S

Ann-Sofie - Ja, och om de förbättrar sökfunktionerna och sådär litegrann. Fast det är ju bättre än bokhyllan.com måste jag säga, för där blir jag utloggad precis hela tiden.

2009-04-23 @ 17:14:22
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0