Bokrea & feber

Nu har jag virrat runt inne på AdLibris hemsida i timmar för att leta efter reaböcker. Till skillnad från de flesta andra verkar jag höra till dem som gillar bokrean och då speciellt när nätbokhandlarna har rea. Slippa trängas, slippa leta efter guldkorn bland staplar av Guillou-böcker och fula Strindberg-nyutgåvor.

Tyvärr är jag extremt förkyld och har en envis släng av feber, därav timmarna inne på hemsidan. En lång tid gick åt till att ens hitta till själva bokrean, som AdLibris inte verkar vilja att folk ska upptäcka.
Kalla det ett utslag av febern, men jag är rätt nöjd med att ha hittat "Lord of the Rings" på engelska för 59 kr (hela trilogin). Det mesta jag beställde råkade visst bli på engelska, och ingenting inbundet. Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0