Veckans bokskörd


Willingham & McManus - "The Sandman presents: Thessaly - witch for hire"
Kalle Dixelius - "Toffs bok"
Stephen King - "Benrangel"
Torres & Trost - "Studieteknik"
Lionel Shriver - "Dagen efter"
Jens Liljestrand - "Paris - Dakar"

Jag tror att det börjar bli dags för mig att införa ett sånt där köpstopp som jag läst om på så många bokbloggar. Veckans bokskörd lär ju räcka ett tag, och jag som inte ens läst ut alla de andra böckerna jag har som ligger hemma och väntar. Dåligt av mig.

Jag antar att jag är lite för bra på att impulsshoppa böcker. Albumet överst råkade följa med mig hem när jag var på fantastiska Comics Heaven igår för att leta födelsedagspresent. Få andra butiker kan fylla mig med så mycket habegär som den, men så är jag också en sucker för graphic novels.

Stephen King-boken råkade inkluderas i AdLibris-ordern när jag beställde kurslitteratur. Att vara tvungen att hosta upp 125 kr för den där extremt tunna boken som ligger mellan King och Shriver och ser tråkig ut, gjorde att jag tröstbeställde King-boken när jag ändå var på gång.

De tre andra böckerna är faktiskt recensionsexemplar, så dem behöver jag inte ha det minsta dåligt samvete över. Så länge jag läser dem och producerar recensioner det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0