Om det finns luckor i semesterläsningen...

... så kan jag tipsa om att Adlibris har en liten rea just nu.

Bland annat kan du köpa Carina Rydbergs "Den som vässar vargars tänder" för 9 kr eller "Harry Potter and the Deathly Hallows" för 49 kr (inbunden!).

Själv ska jag nog slå till på Sarah Waters "Nattvakten" för 49 kr, en bok jag hört väldigt mycket gott om. Plus att jag nog också måste prova på Kit Whitfields "Nattvakt" (19 kr), obotlig sucker för allt som har med skräck, vampyrer, zombies och varulvar som jag är.
Jag tycker för övrigt att det är ganska lustigt att de två böckerna har så snarlika titlar på svenska, med tanke på hur olika de verkar vara. Kanske ska jag ställa dem i hyllan bredvid mitt exemplar av Sergei Lukanyenkos "Night Watch"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0