Läsrapport maj

Stephen King - Dimman
Stephen King - Allt kan hända (noveller)
Annel Furmark - August & Jag (graphic novel)
Johan Theorin - Nattfåk
Ulrika Lidbo - Decembergatans hungriga andar
Jeffrey Brown - Fumlig (graphic novel)
Kolbeinn Karlsson - Trollkungen (graphic novel)
Miranda July - Ingen hör hemma här mer än du (noveller)
John Ajvide Lindqvist - Människohamn
Peter Pohl - Nu heter jag Nirak
Simon Gärdenfors - Nybuskis (comic)
Ann-Marie Ljungberg - Simone de Beauvoirs hjärta
Stephen King - Dreamcatcher

Det blev mycket läsning den här månaden, trots att det inte blivit så mycket bloggat. Kanske för att jag pluggat ganska mycket och har försökt lätta upp studieläsandet med fritidsläsande (därav antalet Stephen King, perfekt när man vill låta hjärnan få vila lite). Men också för att jag haft en galet tjock hög av recensionsböcker att ta mig igenom.
Jag lverkar ligga efter ganska långt med recenserandet i bloggen, så från och med nu är det skärpning som gäller. Förlåt bloggen, jag ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0