Det är slut nu

Kära blogg.se-blogg!

Du och jag har haft en ganska fin tid tillsammans. Ett halvår lite drygt. Visst har du varit seg ibland, och visst har jag blivit arg på dig för att du varit så oflexibel och stel. Men jag har ändå hållit ihop med dig och försvarat dig inför andra som klankat ner på dina fula reklambanners och din trista adress, för det har ju ändå varit du och jag.
Men nu är det slut.
Jag har träffat en annan, http://bokstavlarna.wordpress.com.
Jag har haft er båda parallellt ett tag, vilket inte har varit rättvist mot någon av er. Så nu är det dags att jag flyttar över dit för gott. Var snäll och skicka över alla besökare till min nya adress, även om det kanske känns lite bittert.
Vad kan jag mer säga? Kanske kan vi fortsätta vara vänner?

All kärlek,
Anna

PS. Jag kommer snart forwarda min domän http://bokstavlarna.se till den nya bloggen. Så att alla hittar dit. Men kommentarerna kommer ju finnas kvar här hos dig. Ta väl hand om dem. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0