Reamättma

Nu har äntligen bokreamättman tagit vid.
Jag undersökte Åhléns reautbud idag, i jakt på böcker som födelsedagspresenter. När halva familjen (mamman, pappan och farfar) ska firas imorgon så är det nästan givet att böcker blir presenterna. Plus ett lagom stort fång tulpaner.
När jag gick runt på Åhléns så kände jag mig mest... ointresserad. Och totalt mätt på böcker. Sådär som man bara kan bli när to be read-högen börjar sträcka sig mot taket.

Jag hoppas att föräldrarna kommer gilla den femtiotalsnostalgiska bok jag hittade. Fylld med gamla reklamannonser, anekdoter, ordlista över tidstypiska uttryck och diverse 50's-trivia, borde den vara något för dem. Om inte annat så tyckte jag själv att den verkade ganska underhållande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0