Friday night lights

Fringe verkar okej. Inte det bästa jag sett, inget jag kommer ladda ner och överdosera direkt. Men lite lagom Arkiv X-känsla, sådär, med en del konspirationsteori och en del Scully-skepticism. Dock avskyr jag redan de tredimensionella texterna, som de har placerat i vägen hela tiden. Kanske har de haft någon praktikant som behövde en arbetsuppgift, och därför lade ner orimligt mycket tid på det hela?
En annan förhoppning är att det inte ska bli för mycket actionserie av det hela. Prison Break är skräckexemplet för mig, där det är varje avsnitt ska springas och hotas och gömmas och spelas hetsig musik så man verkligen förstår hur otroligt actionfyllt det hela är. Totalt ointressant och i längden väldigt förutsägbart.

Fredagskväll med dator, te, katter, bok. Mycket bra.
Imorgon blir det fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0