Man känner sig inte direkt smart...

... när man går iväg för att göra lite ärenden och inser att man har glömt det viktigaste hemma; avin för att kunna hämta ut den bok man behöver till sina studier. Doh.
Jag antar att jag inte har något annat val än att bege mig ut i snöslasket ännu en gång för att hämta ut bokuslingen. Denna gång med avin i handen hela vägen till postens utlämningsställe. Ska bara äta upp min förfärligt GI-vänliga lunch och dricka en kopp te först.

För övrigt är det här med att göra ärenden inte så dumt när det finns slutreor lite här och där. Köpte ett halsband för 9:50 på Lindex. Nästan fånigt billigt.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Ibland misstänker jag att mitt IQ är ungefär lika stort som antalet fingrar och tår. Jag gör jämt sånt där. Glömmer, slarvar iväg, missar grejer, fumlar och knasar mig. Får liksom lust att skälla på migsjälv.

2009-01-27 @ 16:59:08
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Anna S

Ja, man känner sig inte så väldans smart när man far runt som en yr höna och letar efter saker... Tänk bara hur illa det kommer bli när vi blir gamla!

2009-01-27 @ 22:40:43
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0