We will rock you

Jag älskar Singstar.

Jag brukar klara mig hyfsat när det gäller de flesta låtar, men det är inte därför jag älskar spelet. Utan det är för att alla kan spela det, oavsett sångröst eller spelvana. För att det är ett så enkelt koncept som går att variera i oändlighet och fortfarande vara så otroligt underhållande.

Ikväll har jag tur att få prova på Singstar Queen.
Som gammalt Queen-fan (jag var besatt av dem när jag var i elvaårsåldern, delvis på grund av att jag fullkomligt avgudade filmen "Highlander") är det rena himmelriket. Vanligtvis brukar jag bara kunna en knapp handfull låtar på varje Singstar-skiva, vilket gör att sjungandet blir lite mer komplicerat. Men när det gäller Queen så kan jag det mesta, så utmaningen blir snarare att kunna hänga med i Freddie Mercurys sinnessjukt breda register.
Jag är peppad.

Kommentarer
Postat av: Max Westin

Singstar Queen? Det måste jag skaffa :-)

2009-03-19 @ 11:27:28
Postat av: Anna S

Max - Skaffa! Det är sjukt roligt, men också svårt... :)

2009-04-02 @ 16:34:56
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0