Förresten



Jag har ju glömt att lägga upp bildbevis på mina senaste fynd från bytesrummet: (uppifrån och ner)

Karen Blixen – Sju romantiska berättelser 1 & 2 fantastiskt snygga utgåvor
En tunn liten bok om praktisk ockultism (!) Jag var ju bara tvungen…
Denisa Mina – Blodsarv Har jag hört bra om, så varför inte prova på?
Inger Alfvén – Dotter till en dotter Den här har jag läst en gång i tiden, tror att den finns i min mammas bokhylla?
Astrid Lindgren – Ronja Rövardotter Exakt samma utgåva som jag hade när jag var liten

För övrigt finns novellsamlingen av Edelfeldt fortfarande kvar. Snart norpar jag den – fast jag redan har en exakt likadan – och lottar ut här i bloggen, den kan ju inte stå där helt bortglömd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0