Läsrapport januari

För att få lite bättre koll på vad, hur och hur mycket jag läser så tänkte jag börja med månatliga läsrapporter. Först ut är förra månadens reslutat:

Doris Lessing - Kärlekens teater (som jag började på i december, men blev klar med i januari)
Haruki Murakami - Kafka på stranden
Maja Lundgren - Myggor och tigrar
Maria Lang, - Se, döden på dig väntar
Joyce Carol Oates - Svart flicka, vit flicka
Maria Gripe - Agnes Cecilia (omläsning)
Jeanette Winterson - Passionen
Daniel Sjölin - Världens sista roman

8 romaner. Ett ganska bra genomsnitt, med tanke på att studierna kickade igång mot slutet av månaden.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad tyckte du om Passionen?

2009-02-05 @ 00:08:58
URL: http://www.vildvittra.se/bokblogg
Postat av: Anna S

Maria - Jag gillade den verkligen! Fantastiskt språk!

2009-02-05 @ 18:42:37
URL: http://evilkitten.blogg.se/bok/
Postat av: Johanna

Jag vill också fråga! Vad tyckte du om Murakami? Den ligger och väntar på mig men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ge mig på den eller ngn annan härnäst.



ps. älska ditt bloggnamn!

2009-02-09 @ 13:59:27
Postat av: Anna S

Johanna - Jag gillade "Kafka på stranden", men jag tyckte nog att "Fågeln som vrider upp världen" var bättre. Kanske för att jag sympatiserade så mycket mer med huvudkaraktären?

2009-02-09 @ 20:28:06
URL: http://evilkitten.blogg.se/bok/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0