Nere i läskoman

Jag har tillbringat de senaste eftermiddagarna på en solig balkong tillsammans med "A Clash of Kings".
Efter drygt 800 sidor kan jag bara konstatera att det är sjukt bra och minst lika beroendeframkallande. Jag gillar nog fortfarande Arya och Jon Snow bäst, men Bran och Tyrion (!) har seglat upp som något otippade favoriter också.

Frågan är om jag ska försöka mig på något slags recenserande nu, eller vänta tills jag har tuggat mig igenom de ytterligare två delar som finns utgivna?

Del tre, "A Storm of Swords" hämtade jag förresten ut idag. Så läskoman lär pågå minst en vecka till.

Kommentarer
Postat av: snowflake

Tyrion liksom tar sig in i själen, ja.

2009-06-26 @ 22:15:42
URL: http://snowflakesinrain.wordpress.com
Postat av: Anna S

snowflake - Tyrion är en av de mest nyanserade fantasykaraktärer jag någonsin träffat på. Och jag kan bara inte låta bli att hålla på honom, för han är en så uppenbar underdog.

2009-06-27 @ 13:47:31
URL: http://evilkitten.blogg.se/bok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0