Att odla sin trädgård

Det har inte bivit så mycket skrivet i bloggen de senaste dagarna.
Jag tror att min hjärna tagit ut ett för tidigt jullov, för det enda jag vill göra är att spela "Viva Piñata" och äta lussekatter. Detta färgglada och barnvänliga spel fullt av dåligt översatta tillrop från diverse irriterande karaktärer är precis vad jag behöver just nu. Att bokstavligt talat odla min trädgård (som visserligen är virtuell, men ganska tjusig ändå) i några dagar.

Jag ska göra mitt bästa för att snart gräva upp mig ur decemberträsket. Disciplinera hjärnan med ohälsosamma doser koffein och diverse litterära teorier.
Jag ska bara försöka locka in en doenut i min piñata-trädgård först.

Kommentarer
Postat av: Carita

Piñata-trädgård? ^^

2008-12-10 @ 18:38:48
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: Jag tyckte det kändes som ett försök att snacka "de vanligas språk". Och det blir bara fjantigt för det får stackars tjejer och killar att känna sig feta, dumma och dåliga när de vet att två mackor är deras kvällsmat varje dag!



Kram på dig

2008-12-10 @ 19:14:00
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Anna S

Carita: Japp, i spelet "Viva Piñata" har man en trädgård som man ska locka små Piñata-djur att flytta in i. Det låte ridiotiskt, men är faktiskt väldigt roligt! :)



Little Peaché: Word!

2008-12-10 @ 20:08:23
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0