Every day is like sunday

Ett trettioårsfirande med utgång och två glöggfester senare sitter man här i en helg som nästan är slut. Ganska så nöjd, ganska så belåten och inte det minsta bakfull.
Gårdagens bästa beslut var nog att skippa glöggfest nummer tre för att istället äta och sen åka hem och kolla några avsnitt av "Naruto" (ja, jag är hooked, vilket förmodligen kräver ett helt eget blogginlägg någon annan gång). Vilket innebär att jag idag faktiskt är vid ganska god vigör.

För att kompensera för dåligt bloggande de senaste dagarna så kan jag bjuda på ett foto på mig själv i fredags, innan jag hade hittat peppen:


Tur att jag aldrig haft ambitionen att bli modebloggare, för jag skulle verkligen bli en misslyckad sådan.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej, jag är ändå rätt imponerad av bilden om du tagit kortet själv. Jag fick aldrig till mina bilder utan att kameran kom med i bild. Amatör, kanske modebloggsproffsen skulle säga. Min ambition var ju iofs inte att bli modebloggare - det är det ju så många andra som verkar tycka vara roligt, så jag tror inte det gör så mycket :)

2008-12-14 @ 20:05:10
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Anna S

Jo, jag har faktiskt tagit fotot själv. ibland är det bra med långa armar... :)

2008-12-14 @ 22:03:22
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0