Det här är inte en modeblogg...




... men jag måste berätta att jag har lagt vantarna på ett par skor med de högsta klackar jag någonsin försökt gå runt i. Jag har drygt en månad på mig att öva på att kunna gå i dem, så att jag på nyårsafton förhoppningsvis slipper vingla omkring som en "America´s Next Top Model"-deltagare på en catwalk byggd av typ is och glas.
Eftersom jag i strumplästen mäter 182 cm räknar jag kallt med att jag utrustad med dessa skor kommer vara längst av alla på hela nyårsfesten. Samt att jag kommer få tillbringa festen sittande ner om jag vill kunna konversera med någon utan att de tvingas stirra mig i urringningen hela tiden. Men jag kommer vara snygg!

För övrigt vill jag passa på och skriva om hur mycket jag gillar Skopunkten. Eftersom de tillämpar det fina erbjudandet Ta 3, betala för 2 även när det gäller reade skor och eftersom R köpte ett par skor till sig så kostade de två paren ovan endast 49 kr. Tillsammans. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0