Gnäll

Jag beställde ju böcker den 29 december, som jag skrev om här i bloggen. Idag, den 13 januari, har jag fortfarande inte sett röken av mitt bokpaket. Om man inte räknar med det mail jag i fredags fick från AdLibris, som bad om ursäkt för att leveransen blivit försenad.
No shit.
Lite förseningar brukar det ju kunna bli om man som jag är "ekonomisk" (läs fattig) och väljer gratis frakt. Men det här är bara inte okej. Jag hade ju värsta planerna på att hinna läsa minst tre av böckerna innan studierna drar igång på måndag. Som det ser ut nu lär det inte bli av.
Inte okej, AdLibris.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, jag hatar när de gör så /:

har väntat på breaking dawn jättelänge nu..suck.

2009-01-13 @ 09:53:18
Postat av: Miss Muffin

what? adlibris som brukar vara så snabba. nä nu blir jag besviken!

2009-01-13 @ 14:21:08
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Postat av: Anna S

emelie - Surt! Hur länge har du fått vänta?



Miss Muffin - Jo, vanligtvis brukar ju AdLibris vara snabba. Men de kanske hade extralångt jullov nu eller något, för det tog verkligen onödigt lång tid...

2009-01-13 @ 23:34:46
URL: http://evilkitten.blogg.se/
Postat av: emelie

nästan två veckor /: men igår fick jag den äntligen, så nu ska jag passa på och läsa så långt jag hinner innan min man och dotter kommer hem från sin utflykt (;

2009-01-14 @ 10:35:14
Postat av: Anna S

emelie - Trevlig läsning! :)

2009-01-14 @ 22:32:57
URL: http://evilkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0